+
Bring
Bring er Norges største logistikkselskap og eies av Posten. Når nettbutikker sender pakker med Bring, leveres forsendelsene av Posten til norske kunder. Bring-integrasjon gir nettbutikker tilgang til sanntids fraktpriser, automatisk pakkelappgenerering, sporingsinformasjon og alle Brings leveringsalternativer inkludert hjemlevering, hentepunkt og bedriftsleveranser. Løsningen beregner nøyaktige fraktkostnader basert på vekt, dimensjoner og leveringsadresse automatisk i checkout. Kunder får sanntids leveringsinformasjon og kan velge mellom ulike leveringsalternativer som passer deres behov - fra expressleveringer til miljøvennlige alternativer. Posten leverer pakkene til kundens dør eller nærmeste hentepunkt, og sporingsoppdateringer sendes automatisk via SMS og e-post. For norske e-handelsbutikker er Bring/Posten-integrasjon essensielt siden det er landets mest brukte og pålitelige logistikkløsning som norske forbrukere kjenner og stoler på.
Shopify-integrasjon:
Vi integrerer Bring med Shopify gjennom Bring Fraktguide-appen som kobler nettbutikken direkte til Brings systemer. Integrasjonen henter automatisk sanntids fraktpriser fra Bring basert på produktvekt, størrelse og kundens leveringsadresse under checkout-prosessen. Kundene ser alle tilgjengelige leveringsalternativer med nøyaktige priser og estimert leveringstid før de fullfører kjøpet. Selv om systemet heter Bring, får kundene varsel om at pakken leveres av Posten - som er det kjente merkenavnet norske forbrukere møter ved levering. Vi konfigurerer hvilke Bring-tjenester som skal være tilgjengelige (hjemlevering, hentepunkt, bedrift, ekspress osv.) og setter opp automatisk generering av fraktetiketter fra Shopify-admin. Sporingsnumre synkroniseres automatisk til ordren og sendes til kunden. Dette gir nettbutikker profesjonell frakthåndtering med Norges mest pålitelige logistikkpartner.
Klar for å ta nettbutikken din til neste nivå?
Vi gleder oss til å høre om dine tanker og ønsker, du er velkommen på et uforpliktende møte.



